Wednesday, April 28, 2010

Cerita Kelmarin Saya..

after the shot..cantekkah..? heee!!



Kelmarin adalah hari yang panjang..

Darah saya telah diambil..

Tangan saya telah diberi injection

Tapi

Bukan sebab saya tak sihat

Sebab lain..

Stress gila.. ni lah orang cakap takder sakit cari sakit..haha ( gelak jap )

Tapi

Saya bukan nak cari sakit pun

Saya ader sebab nak buat macam tu kan

Maka

Dari pukul 10 pagi hingga 4 petang saya berada di situ

Semuanya baik baik belaka

Lega..

Tapi balik rumah

Badan saya letih yang amat

Kepala saya pening

Perut saya rasa cramping

Tangan saya sengal

Kaki saya pun sakit jugak

Saya rasa nausea.. Tak lalu nak makan terus

Lalu

Hubby ajaklah isteri dia ni pegi makan di luar

Saya makan sikit..alas perut saya yang kosong

Tapi

Saya masih grumpy

Hormone changes kot

Sebab injection katanya..

Oleh itu

Hati saya telah diambil

oleh dia

dengan ini



Akhirnya saya Haaaaaaaaaaaapppppyyyyyyyyy Gilerrrrr!!!!!

Kalau macam nih

cucuk la saya setiap hari.. saya amat tidak kisah.. hahahahaha.



Semoga Allah S.W.T memberkati apa yang saya lalui kelmarin dan diredhaiNya. Amen.



Love, Hope and Faith

3 comments:

  1. Tak aci! Saya pun NAK pergi beli jugak!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.. 2 pairs for 99rm jer. Tiamo, the gardens. Selamat beramal..lolz

    ReplyDelete
  3. I kena cari kedai tertentu je, saiz kasut x muat, n of course x byk choices (sigh)

    ReplyDelete