Friday, April 19, 2013

My Story My Design



Of course la selain baju dan kasut, mesti nak kena beli benda merapu meraban nih, pastuh balik hotel rasa menyesal nak tumbuk orang. Tapi yang paling tak buleh tahan adelah walkers cheese n onion tu lah. Sanggup makan sehari sekeping pon takpe janji takkan habis. Awat hang sedap sangat ooi :") Aku dah nekad sekali lagi pegi mesti angkut satu luggage bawak balik. Sekali lagi, eh eh eh? :P


Hari tu mom tanya kalau dia beli bracelet, suka tak? gila tak suka hahahahaha. Pastuh dia ajak aku pegi carik kat Habib yang depan nasik kandar beratur tuh, aku cakap buat apa Habib sebab aku bukannya jenis pemakai barang kemas bagai. Gelang ngan rantai kaki hasil duit mas kawin dulu pon pakai berapa kali aje bila mai angin tak betul. Hahahahaa. Memang payah lah nak suruh aku pakai semua ni, dari dulu lagik macam gitu. Cincin kawen pon kadang2 aku bley terlupa nak sarung jugak. Pastu terus feelingfeeling single mingle jingle, tampar nak?

Tapi kalau nak beli jugak, ayuh ke Pandora aje lah senang cita.. Aku cakap macam gitu la. Dah alang alang kan. Lagipon aku dok berkenan lah jugak dengan pandora ni sebab bila pegi bangsar village sempat la aku intai intai dari luar. Gigih la kami anak beranak pegi Gurney lepas tu.

Dalam malas nak pakai tu pon kat dua jam jugak aku dok pilih charms dia. Gila rambang mata uols. Charm yang memula sekali haruslah mom yang pilih. Nama dia My Princess, yang macam crown tu. Sesuai lah dengan aku mom kata. Hahahahaa. Cute sangat. Yang lain mula lah aku dok merapu dengan color pink aje. Dah tua tua pon ada hati nak jadik gegirl sangat. Payah.


Pastuh diaorang bagi free satu charm. So aku nekad hadiahkan charm percuma tu kat mom. Hahahahahaha. Buleh la pakai kat rantai ke apa nanti kan :)

Jadik sempurnalah satu hajat di hati. 

Pastuh masa kat London hari tu sempat jugak aku menyendeng si suami suh beli perfume nih. Senyum sampai telinga I bawak balik KL. Dah lah susah payah nak pegi carik, mestilaa sayang nak pakai banyak banyak :') Memang bercita cita nak carik perfume ni dari tahun lepas pon. Kesian aku.

Wangi sexy semerbak ooi! Worth every penny uolssss..


Okay. Dah siap packing semua. Flight selasa nih. 

Halo Bandung! Halo Penang! 

Muah Muah Muah!


*Gambar besar gabak dan color seperti over eksaited sebab curik dari instagram sendiri. Sila lah add saya kalau berminat. Hahahahaha. Tetibe promosi murahan*

5 comments:

  1. So gegurl la sash.... Huhuhuuhu :-) wah... Bjalan lg ni... Have a safe trip n enjoy urself :-)

    ReplyDelete
  2. Yeah pink dulu kini dan selamanya gitewww.. Heeee ;) kakak, jgn courier lg tau nnt takde org kat rumah.. Lepas election bru balik ;)

    ReplyDelete
  3. Berjalan saja dia ni. I dah lama tak menjengah blog ni, termasuklah blog ku sendiri

    ReplyDelete
  4. Doc!! I missed youuuu ketat ketat! I slalu ingat kat u, nak nak klu balik london. Hahahahaha. InsyaAllah, I balik kl kita jumpa :D

    ReplyDelete