Wednesday, May 23, 2012

Khabar anak rantau!

Assalammualaikum semua!

Ohaai!

Halo kota London! Kita bernafas di benua yang sama, aaah finally kan. Flight yang berjam jam bukanlah satu keadaan yang men-seronokkan. Sampai lemau bangun tido, makan dan tido semula pon tak sampai sampai. Lepas masuk perkampungan Amsterdam, terus aku sexcited eh eksaited lain macam sebab dah dekat sangat. Kalau nak kencing pon rasa macam tak sempat dah kekdahnya. Ha ha ha

Sampai Heathrow T4  dalam pukul 3.30 petang waktu tempatan. Naseb baik dapat priority pass for fast track kat epot, ini kelebihan kalau business class, yang lain tu bagi aku macam biasa jugak sebab tahap lemau yang sama. Takde masalah dengan luggage, tak beratur panjang pon. Tak sampai sepuluh minit dah selesai suma, terus ambik black cab ke hotel. Cuaca adelah sangat sangat best okeh.

Ekceli aku nak buat entry panjang panjang lagi. Tapi memandangkan kat Malaysia sudah 4 pagi, dan di sini baru memasuki 9 malam, mata dan kepala aku dah macam tak tentu hala hendaknya. Tengok luar, masih cerah tak gelap gelap lagi. Mak aaih. Naseb baik kaki dah tak larat nak bejalan kalau tidak, sanggup lagi aku nih merewang.

Tapi dalam pada tuh, tetap nak bagitau jugak, tadi dah selamat tawaf satu round Oxford St. Heh heh heh. Beli apa? Lain entry kita ceritera, sebab aku sendirik macam tak tahan daulat tengok bag bag shopping tadi. Baru sehari kat sini kot :)

Untuk tidak melihatkan diri kekwat, maka aku akan hadiahkan uols yang sudi baca entry ini ( cheh ade ke yang sudi pon, dari kl sampai ke sini tak abih syok sendiri khen ) sekeping gambarajah aku buat tatapan pengubat rindu di qolbu.

Pastu tiba tiba aku rasa macam nak hadiahkan sekeping lagi, buleh gitew..Ha ha 


Sudah sudah. Pegi buat keje masing masing, tak guna hadap lama lama pon sebab stok gambar akan disimpan untuk kemudahan masa akan datang.


Hujan diamond di negeri orang, hujan white gold di negeri sendiri. Takde apa hal lah, dua dua pon aku suka!


Jumpa lagi dolls!

4 comments:

  1. Waahhh Kak Sash dah sampai erh... Best,best,best!! Update banyak2 tau kat sana. Suka baca!!

    ReplyDelete
  2. wahh happpy giler tu....selamat menguplod stok2 gmbar baru hehe

    ReplyDelete
  3. Tgk gambar no 2 tu, teringat keropok double decker... (ayat seorang yg tengah berpuasa ganti.... Hahhahahahah). Have fun dear!

    ReplyDelete
  4. Thank u dolls! Wah giteww..

    Ganti puasa yea? Ganti elok elok :)) Ha ha. Selamat berbuka. I baru lunch aje nih.

    ReplyDelete