Sunday, October 26, 2014

Ohai Perth



Satu pagi di Hay st. Orang Penang mai Perth uolss. Begitu lah.


Yeah sudah daku selamat berfoya foya di Perth. 

Dah masuk dua hari juga berturut turut saya memaksa suami membawa diri ini ke sini demi menmakan nasik lauk kari kambing vindaloo yang sumpah sedap sama macam di Sydney tempoh hari. 

Ini kerna saya merasa pelik sepanjang hidup di nun Kuala Lmpur itu, tak pernah pulak merasa vindaloo sesedap begitu. Bernasib baik juga bukan mengidam di kala pregnant, kalau tidak payah la kehidupan suami saya akan saya kerjakan. HAHA.

Penulisan ini tidak lah bercirikan apa apa pon, setakat melepaskan batuk di belakang hotel untuk menuju ke Swan River. Amboi, saja la nak habaq tuh, hotel menghadap Swan River jer kot. Hahaha.

Jangan lah keji saya kerana saya pon baru merasa kaki ke Perth ini. Mohon sedikit ruang dan peluang seadanya ececeh. 



Jumpa lagi! 

4 comments:

  1. dik, itukah kasut barunya??? heheheh...enjoy ur holiday :-)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Opcoss.. puas makan! Walaupon dah separuh hancur masa bawak balik. Haha. Mmng sedap la doc, klu u tk bgtau dulu mmg tak merasa lah. Gigih la naik CAT bus ajak Ali pegi carik juga :D

      Delete