Thursday, January 26, 2012

Steamed bread butter pudding

Percubaan pertama puding roti kukus ku ini telah menjadi dengan bangganye. Eh macam tak sangka pulak. Syok sendiri kejap apa lah sangat di dalam belog sendiri kan. Ekceli teringin nak makan pudding nih petang tadi. Nasib baik harini hubby buat keje dari rumah, ape lagi..menggelupur lah suruh dia pegi belikan dua tiga bahan yang takde.

Saya sememangnye begitu. Kalau teringin sampai kecur air liur tidak semena mena, ribut taufan pun akan ku redah demi hajat di hati. Eh chop. Kebiasaannye sang hubby lah yang dipaksa meredah pon bukannya haku. Keji hokeh. Ha ha ha. Nasib baik dianugerahi suami yang budiman. Thank u bee. Terimalah pudding ini sebagai hadiah dariku ^_____^ Cheh.


Sangat lembut dan lemak, sebab saya lebihkan fresh milk. Walaupon rupa tak lah sehebat dekat Delicious tu, tapi hubby cakap pudding saya lagi sedaappp hoih ^____^ Terus rasa macam nak buat lagi sepuluh kali. Ha ha ha.

Kelmarin pegi makan di Bubba Gump The Curve. First time kitaorang makan kat situ. Sangat santai dan sesuai untuk pencinta udang dan seangkatan dengannye!


Lupa nama menu sebab terlampau lapar dan sedap. Ha ha ha


winks&smiles!

No comments:

Post a Comment