Saturday, July 7, 2012

Jiwa kacau

Nama saya Facebook. Hobi saya adelah makan. Oh yeah betul, saya memang berkongsi hobi yang sama dengan cik puan saya. Kami saling sayang menyayangi sesama sendiri.

Walaupon kami jarang jarang berjumpe, tapi cik puan saya akan beli banyak toys kegemaran saya kalau dia pulang ke sini. Tapi saya tau, toys saya tu bukannye mahal dan branded seperti haiwan lain, sebab cik puan saya hanya akan beli dari Daiso. Yeah yang jual barang lima hengget itu. Dia cakap, itu bukan kedai cikai cikai sebab mainan saya datang dari Japan. Ada aku kessaahhh? hahahahahaa. Tapi saya tetap sayang jugak cik puan saya... Meowww

Semalam saya menjadi sangat sedih. Cik puan marahkan saya dan kejar saya dengan penyapu besar sebab saya curik ikan Twitter. Twitter adelah adik tiri saya. Saya cemburu akan dia sebab dia lebih putih gebu dari saya. Saya sentiasa curiga akan dia. Saya rasa cik puan lebih sayangkan dia kot..

Saya bagi silent treatment dengan cik puan. Saya bawa diri ke luar tingkap. Dia pujuk saya. Tapi hati saya telah terluka kecewa...

Biarlah saya rawat luka yang terpendam ini..


Yang hampa..
-Facebook-

3 comments:

  1. oohww rupanya facebook seekoq cat yang comei,..ala merajuk plak dia tu haha

    ReplyDelete
  2. Yea dia memang begitu. Kecik kecik dah pandai bagi silent treatment. Dah besar macam mana lah nanti. Hahahahahaaa

    ReplyDelete
  3. Simpatinya kt facebook.... Cian dia.... Sash, upload gambo twitter... Nk tgk comel sgt ke smpai jeles si facebook... Hehehehe

    ReplyDelete