Thursday, June 6, 2013

Chuka Idako, haik!


Sekarang kalau mahukan takoyaki adelah sudah tidak menjadi masalah negara untuk bersesak sesak ke midvalley tak tentu hala. 

Ayuh ke Publika aje sebab dah ada TamaYaki di situ. 

Yang menjadi kegemaran dari dulu adelah semestinya chuka idako (seasoned baby octopus) takoyaki. Besar gabak, tak kedekut octopus dan sauce yang malaatopsss pop pop pop pop I tell ya..

Nyoms! 

Kalau petang petang tengah lapar, dua kotak pon I buleh telan baby nih sambil mentonton teduhan kasih.


Kotak dia pon comel pinky pinky gitu. Sesuai sangat dengan jiwa remaja mokcik. Yo!


Sudah dua hari saya memilih untuk tidak memasak dan bergoyang kaki dengan membaca dan menonton movie sampai puas hati. Bed rest bagai engkau nih apesal pulak dah? Hahahahaha

Fikiran kurang senang sejak dua menjak. 

Banyak benda yang aku nak kejar lately, pehtu rasa penat sendiri.

Baru aje aku nak duduk bernafas dengan senang lenang, semalam ternampak web-promo yang tak sepatutnya aku tengok kurang kurang pon sampai hujung taun ke apa kan.

Kahkahkahkahkah

Ape lagik, nak tido pon dah tak senang sekarang. Keinginan melebihi kesanggupan, eh camne tuh makcik. 

Malas nak bawak berbincang awal awal dengan sang suami itu, kang tak pasal dia tolak mentah mentah proposal aku, mesti kecik hati to the max lagi dan bermula lah kembali drama swasta yada yada yada. Strategi itu penting uolss. Lol


Hormonesssss. Bluerhhgg. Sabarlah Saabaariaah. 

2 comments:

  1. Kalo proposal ditolak, buleh la dipergunakan sebagai alasan untuk bersenang lenang di rumah (a.k.a mogok x masak). Huhuhuhu... u should be Msia rep for The Apprentice Asia la Sash... :-)

    ReplyDelete