Thursday, October 10, 2013

HSG alaahai


Allahumma yassir wala tu'assir..

Next cycle kena buat HSG. Kali terakhir buat tak ingat bila, tapi di Penang dulu. Dah lama jugak. Ya Allah dia punya sakit sampai badan aku jadi kebas, telinga aku jadi berdengung macam tak berfungsi apa apa. Ha Ha ha. Seriously. Yeah aku memang jenis tak tahan sakit, tapi kalau nak dibandingkan dengan laps, Hsg paling mengerikan dalam sejarah hidup aku :'(

Tapi kali ni berbeza dengan dulu, sebab kena pegi buat di Tawakal dengan Dr. Fatimah. Dengar dengar cerita semuanya kata okay dengan dia. 

Sesiapa yang pernah buat kat sini, baik mengaku cepat. Meh cerita dengan aku.

Di samping tu ade lah benda yang aku kena buat lagi. Lepas tu baru buleh fikir dengan waras dan buat keputusan.

Tipu lah kalau aku kata, aku okay tak stress kan. Tapi aku ni jenis yang stress sehari aje. KAHKAHKAH. Lepas tu aku mudah lupa diri balik.



Walk a mile in my shoes, see what i see, feel what i feel, hear what i hear then maybe you'll understand why I do what I do.

11 comments:

  1. Dear, awak pergi jumpa ni bila? Sy ade kat hospital pantai skrg.. haha

    ReplyDelete
  2. Hai! I pegi kemarin. Ha ha. Next month after hsg tu baru jumpe doc balik.

    ReplyDelete
  3. All the best babe. My own experience buat HSG, first time sakit gila. Second time tgh pengsan so tak sedar ape. 3rd time i anticipate sakit gila, but surprisingly tak sesakit yg i remembered dulu. Moga semua nya dipermudahkan utk you. Aminnnn.

    ReplyDelete
  4. Dalam panjang2 u type tu kan babe, i cuma nampak yg sakit gila tu aje. Hahahahaha.*tgh saiko diri sendiri*

    ReplyDelete
  5. Sashhhh...! Doc fatimah gentle sgt. Ms i dulu dia dtg lmbt so ms tgh godek ms V I dia dok la ckp sorry x abes2. Ms inject dye je senak sket. Then next thing I know, eh dah abes??? Hahaha. Setitik darah pun takde. (Pat myself on the shoulder. Hihihi)

    It helps kalu u mkn painkiller dulu. All the best sayang!!! U'll be alright! ;)

    ReplyDelete
  6. Leggaaaaa dengar :)) all the best to you too babe!

    ReplyDelete
  7. Dik, sila la dgr cakap yani tu... Akak buat ngan dr fatimah, mmg she was very gentle. Tak la sakit sgt.... Rasa senak tu normal. And if u feel the pain, bgtau je kat doc... Good luck! Think positive.... InshaAllah, smg Allah permudahkan....amin.... :-)

    ReplyDelete
  8. Wahh kak nina pon buat dgn dia? Sekarang rasa mcm malam ni jugak i nak buat hsg. Hahahah :P InsyaaAllah dah bulatkan hati. Ape pon kena buat jugak.. Thank u kakak :)

    ReplyDelete
  9. Dah tak lena tido sebenarnya doc. Belum lagi dapat result blood test tu. Ha ha *saiko*

    ReplyDelete
  10. Saja cari alasan nak minta hubby belanja la tu

    ReplyDelete