Monday, September 13, 2010

Saya suka kuih raya!

Semua mom yang buat.. saya buat satu jenis jer.. tu pun sebab hubby suka cookies tu.. yang lain saya tolong gitu gitu jer..Tapi tolong makan memang banyak. Ha ha ha. Yang lebihnye, kiter beli kat mid valley je hari tu.. so semuanye lebih kurang dalam 10 jenis la kot..

Meriah uolss..

mom's rich fruit cake

kek lapis surabaya.. beli masa kat jakarta hari tu.

sesi menganyam ketupat..

almond sugee paling sedap!

evergreen cookies kan..

mom's signature shortbread

vanilla kisses special for hubby!

cheesey flakes cookies.

Selalunye lepas raya berat saya mesti naik .. confirm punye lah. So sekarang dah tak makan nasi la.. makan manja manja jer.. Hari tu puase dah turun 3kgs.. punye la teruja. So taknak la sia siakan berat saya yang dah sedia ada ni..
Harap harap boley muat lagi baju raya bile balik KL next week.. Banyak kenduri dengan open house uolss..
Happy Eid !

3 comments:

  1. Puan, err....mintak resipi vanilla bisc tu, bole?

    ReplyDelete
  2. ha ha ha, puan doctor..sangat la senang aje.. dia ala ala samperit, cuma saya modern kan, tambah powder milk, on top dia saya conteng la choco sket.. Heee. Recipe mom jugeekk :D

    ReplyDelete
  3. I nak ajak Iman buat. DIa mesti suka part menabur tepung n sepah merata dalam rumah ni.

    ReplyDelete