Tuesday, November 30, 2010

kecintaan saya.

daging masak cili kering.



soup ayam berciri cinta ;)

Bila dah lama tak masuk work station untuk memasak, kalau sekali memasak tu.. mesti tak habis puji diri sendiri. contohnye macam, 'sedaaapnye saya masak hari ni'. sampai licin pun, sambil cuci pinggan saya tak akan habis habis memuji. kira takde orang lain yang boley masak lauk tu kecuali aku aje dalam dunia ni. ha ha ha. walaupun sangat la simple, tapi saya akan memasak dengan penuh kecintaan untuk suami. ( omputih cakap..cooking with heart n soul ) ish korang ni pun..!


amaran : entry macam baru seminggu nikah ..

Hey mind you, tak kisah la berapa tahun dah pun, cinta saya masih berbunga bunga tulip macam dulu. ( insyaallah sampai bebila hendaknye.. )

Kami masih..


1. berpegangan tangan kalau keluar rumah. lupakan kalau dekat mall ke apa, nak pegi car park pun dia akan genggam erat tangan saya dengan penuh kasih sayang.. ngeee ;)

2. mesti ber-hug hug dan ber- i love you bagai sebelum pegi keje. bau perfume dia akan membuatkan saya menjadi angau dan tidak keruan seharian sementara nak tunggu petang pulak. ha ha

3. walaupun busy,tak sihat atau sengaja buat buat malas/ tak sihat atau kedua duanya sekali, saya tetap akan sediakan breakfast untuk dia. walaupun hanya muesli and milk, amatlah rasa bersalah kalau dia tak menjamah air tangan wifey ni dulu sebelum keluar mencari rezeki di kota. ha ha. drama.

4. harus nak makan together gether jugak, kalau tak sempat lunch skali.. dinner menjadi kemestian kami.

5. late nite chatz macam orang bercinta sakan. sangat seronok. cuba lah. ha ha.


6. suka memanggil dengan kata nama yang comel comel belaka.. ; hunny bunny dan baby bee.


dan dia juga sangat suka memanjakan saya (macam kucing) dengan makanan yang terang terangan akan membuatkan saya menjadi montel.. awwww! ini lah yang akan melemahkan kuasa saya sama sekali!

darling u know what, everyday u amaze me! wow!!


Mak aaihh.. tu lah dia, bila cerita pasal cinta saya, mesti dah sesat jalan. asalnya nak cerita pasal daging masak cili kering.. apesal jauh sangat terpesong dengan entry yang baik tak yah baca ni kan?? sangat berciri syok sendiri.

malam ni katanye nak pegi makan steamboat. weehooo! dah lama tak makan cengitu..



Ha ha ha.


winks&smiles!

No comments:

Post a Comment