Wednesday, November 17, 2010

Eid Ul-Adha Mubarak !


pose layan perasaan sendiri..ha ha


tak larat la nak mereka cerita panjang panjang hari ni, sebab saya telah termakan dengan banyaknye dan mata saya menjadi sangat malas, ya rabbi!


overdose lemang la sangat!


Di samping makanan makanan yang sememangnya melalaikan diet saya itew..


moms signature, tako layer cake!

spicy and sour acar from pakistan..!

wajib ada..

saya sorang je makan prawns.. yg lain sibuk takut cholesterol.. sgt propa!!

kesukaan semua orang..


rendang tok yg bakal dicicah lemang


sindhi beriani

saya hantu lemang!

nasi impit yg cute

the only cookies raya yg sempat buat.. biskut cornflakes :D


Next week pandai pandai la saya bawak diri. Perut dah tak boley manja manja macam nih!. mengemas, memasak, memotong buah, segala macam me- lagi la kena buat sendiri.. * nanges *

Hu hu hu..


Winks&Smiles!

2 comments:

  1. beras basmathi tu cap apa? I guna Faiza moghul pun tak panjang cantik mcm tu

    ReplyDelete
  2. ahaaa.. yg tu pakistan punye doc. mom beli masa kat sana hari tu.
    i guna faiza jgk klu kat rumah, klu nak panjangkan dia.. u rendam dulu at least 15-20mins mcm tu..

    ReplyDelete