Tuesday, November 30, 2010

selamat tinggal November!

cinta abadi..



Esok dah tiba bulan baru..


November banyak memberi tekanan buat saya. Bila saya tertekan, habis la orang orang di sekeliling saya tak pasal pasal akan turut serta sekali. Ha ha.
Ketawa ketawa jugak, tapi dalam ketawa ada tangisan sebenarnya. Namun dalam tangisan, dia jugak yang berjaya membuat saya kembali tersenyum.

Memilih untuk tidak bercerita panjang mengapa november menyakiti jiwa raga ini, saya tetap bersyukur ke atas setiap apa jua yang telah terjadi. Mungkin ada rahmatnya. Mungkin bukan rezeki saya. Allah lebih mengetahui. Saya percaya, tidak sekali Allah akan membebani seseorang itu di luar kemampuannya. Setiap yang terjadi ada yang tersirat. Dan saya tak akan pernah berhenti mensyukuri nikmat yang Allah berikan kepada saya, mempunyai seorang suami yang paling baik dan penyayang. Anugerah yang terindah dalam hidup saya.

Semoga 2011 akan membawa banyak berita gembira. Saya dah dapat satu berita gembira untuk tahun depan. Nanti saya cerita lagi di entry entry yang akan datang. Yay!


Selamat datang December :)



winks&smiles!

No comments:

Post a Comment