Monday, November 8, 2010

Ikan yang dicili!

Dah lama saya nak makan species ikan ni. Masalahnye tak reti nak siang dia, tak reti nak tumbuk sambal dia, tak reti nak cilikan ikan lepas tu ( nak cilikan molot orang saya mampu lagi okeh.. ) maka sila jangan pandang saya sebelah mata atas ketidakmampuan saya itu..hahahahah.


puas hati saya makan!

mom jer yang pandai buat sambal dia! sampai bebila pon saya takkan mampu buat sesedap nih!!


Akhirnye terlaksana jugak hajat di hati anakanda ini. Dari KL sampai ke penang saya mencari ikan ni mengalahkan orang prego 7 bulan. Ha ha ha. Bukan main berselera saya makan tengahari. Daddy jugak tak ketinggalan nak tunjukkan skill dia memasak soup favourite saya.. sampai tak pegi office lah kelmarin..

sangat suka makan sup sayur pucuk campur!



Petang tadi dengan gigihnye, kiter pegi mencari mee sotong pulak , tapi sebab hujan sangat lebat.. kiter terpaksa tukar plan, last last sotong yang dicari, kambing yang saya dapat. ha ha


Lantas..kambing pon kambing lah.. saya rela..



Alaaaahaaiiii..aku dah gemok!

Winks&Smiles!

2 comments:

  1. don't tell me u makan 2 ekor ikan tu sorang2

    ReplyDelete
  2. hahahahaha, adeh.. doc, jauh2 i balik, dah tentu tentu ikan tu i je yg punyaaaaa! nasib baik mak mertua jauh, klu dekat, dia lalu sebelah pun i tak sempat tegur. lolzz

    u ade ubat nak kuruskan badan tak? hahahah.

    ReplyDelete