Friday, March 18, 2011

Almost ready!

Dapat jugak menyelesaikan masalah tekak saya yang sangat ber-craving-kan penang curry mee


Dalam kecoh kecoh ke sana sini, tiba lah jugak hari esok. Masa berterbangan bukan. Baru rasa macam awal tahun hari tuh hubby diam diam plan tak nak bagitau kiter la kononye (nasib baik wifey nih licik dan tak mudah diperdaya, ha ha ) tup tup esok memang betul betul dah nak pegi.

Esok flight kitaorang pukul 10.45 pagi dari KLIA. Dah web-checked in semua kemarin. Nanti bawak diri masing masing aje. Gile punye sexcited kan. Eh, excited. Control sopan cik puan, control. Ha ha ha. Sampai London Heathrow pukul 4.15 petang local time, insyaallah.

1. Bag semua dah siap berbaris kat family hall.

2. Baju dan scarf pon dah gantung untuk esok. So aku tak payah nak fening fening nak pikir pagi pagi buta nak pakai apa. Sangat merumitkan diri.

3. Harap harap lepas subuh dah siap sedia segala dan tak payah nak tido tido kucing balik. Biar cepat asal selamat. Kah kah kah. Slogan hidup aku.

4. Harap harap aku tak buat kecoh dan suspen lebih atas flight 13 jam itu nanti. Ha ha. Boleh tido sebaik baiknye macam baby. Tapi selalunye saya tak penah tido pon. Pasrah aje lah bila sampai nanti.

Baiklah. Baiklah. Takde mood. Ececeh sangat kan. Takde mood nak tulis panjang panjang. God willing, entry lepas nih saya akan menulis dari kota London pulak.


Bertahun lamanye tidak bersua cinta saya, London am coming back to you!

winks&smiles!

3 comments:

  1. ENJOY UR HOLIDAY SHA...MOGA2 HONEYMOON KALI NI BAWA BALIK "ISI" YA.AMIN

    ReplyDelete
  2. Happy hols honey-moon-ing again! To Bakhtiar - be EXTRA careful w ur plastic n notes, she's just like Iman :)

    ReplyDelete
  3. ha ha ha, nak gelak guling sangat!! sabar aje lah yer.
    kiter dah selamat sampai petang kemarin! ;)

    ReplyDelete