Tuesday, March 15, 2011

Tummy kami gembira

we love him!!!

Busy ni busy. Takde masa nak mengarang banyak banyak. Semalam dah mula mengemas kain baju sambil pening kepala bertampal salonpas. Lega rasa sebab separuh benda penting dah dijalankan akhirnye. Rumah pon kelihatan segar bugar sebab tersangat kemas luar biasa. Maklumlah tengah mood rajin macam super-wifey. Mom mesti berbangga kalau tengok aku cengini sebab zaman dulu punye lah malas ya rabbi :)


Last week hubby bawak kiter pegi makan dan bergurau senda macam tak kisah di Monte's BSC. Pertama kali saya makan kat sana, eh giler punye sedap lah. Taktau lah kot sebab berpuase seharian, jadi bila makan apa saja pon akan jadi berselera bagai.


Cajun Chicken katanye..



cik puan besar tengah men-sejukkan tekak dengan cinderella mocktail. Taste tekak aku sangat benda nih!!


black pepper chicken yang ditambah mint sauce atas kehendak peribadi sebab saya adalah hantu segala mint. sekian.

Next day pulak, kami teringin nak mencuba nasib eh bukan, mencuba makan di The Gardens Cafe. Selalu jalan jalan sambil dengan kepohnye aku akan mengintai kat situ untuk men-tengok cafe diaorang yang sangat comel berkonsepkan vintage. Saya amat suka akan benda benda yang comel sebegitu kerana terasa diri pon akan turut serta menjadi comel.

Jadi untuk tidak membuang masa korang dari membuat perkara yang tidak berfaedah, silalah saksikan photo yang nasib baik worth untuk dihadap bersama. Ha ha ha ha

hubby cakap saya semakin mengecil? eh betul ke? best naaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Harus ke pose cekak pinggang begitu wahai wifey?

posing macam rumah sendiri please

ada macam ciri ciri pengatin baru tidak? larrrrrrrikkkkkkkkkk...! * saje nak test market*

Makanannye jugak tidak mengecewakan taste kami berdua. Memang boleh dimakan lagi lain kali lah kat sini. Lepas makan pulak boleh me-nyopping. Sumpah annoying bile dengar perkataan tu kan. Ha ha.

seafood char koey teow yang sangat pedas tapi sedap


club sandwich. yer saya suka yang ini jugak


Malam nih nak pegi makan mee curry di Lil Penang pulak. Suka.Suka. Minggu ini aje lah nak merasa kenikmatan makanan di tanahair sendiri.

winks&smiles!

No comments:

Post a Comment