Tuesday, March 22, 2011

Tahukah anda..

me and lelaki pujaan, at River Thames London :)

1.Sejak sampai London, saya hanya tido selama 6 jam setiap hari. Tak boleh nak tido lebih lama. Jet lag sangat kah? Ha ha. Sebelum subuh aku dah bangun cergas lain macam, tak tido balik pulak tuh. Sangat menarik dan pelik bukan? not good not good

2.Breakfast dulu baru mandi. Menjengkelkan betul perempuan nih tau. Kah kah kah!

3.Sudah pandai berjalan laju laju. Orang di sini semua kuat berjalan sana sini. Jangan kau perasan nak berjalan kucing di kota london kalau tak nak kena sepak percuma.

4.Tiap tiap hari mesti dengar BBC Radio 1. I love Deejay Grimmy :) Umpama cinta dengar pertama. Begitulah kekdahnye.

5.Dad akan call setiap pagi. Tiap tiap hari dia akan tanya samada, saya makan nasi ke tidak. Ha ha ha. Sebab dia tahu anak dia nih memang jenis tekak tanah melayu. Sabau aje lah.

Demi sesuap nasi untuk wifey, hubby akan men-tapau setiap malam untuk saya. Sejak bila aku pandai makan nasik di malam malam buta pon tak pasti. Eh sejak kat London lah kot ;)

6.Akan pegang cuppa coffee sambil berjalan jalan dan minum sikit sikit. So engrish lah wey.

7.Orang sini cakap macaroons kat Harrods adalah yang paling sedap di dunia. Okay paling sedap di dunia aku yang cakap. Ha ha ha. Sedap dari tempat lain kat London lah paling tidaknye. Bee, i want macaroons now. Please.

8.Banyak sangat fridge magnet muka Wills dengan Kate di sini. Nak beli satu lah. Eh dua. Eh tiga. Eh aparar.

9.Cuaca sangat cantik setiap hari dan tak hujan walaupon macam nak hujan. Best.

10.Lagu yang tengah gile-femes kat sini adalah, Price Tag-Jessie J. Pertama kali dengar masa dalam black cab hari tuh. Pastu hampir setiap hari ada dalam radio. Sangat taste aku lah lagu nih. Siti Nurhaliza? Siape tuh?

This city never fails to impress me lah. Macam mana tak timbul rasa terlebih sayang.

By the way, Debenhems ada sales besar besaran hari ni. Jom la jom la. Kalau rasa malas boley order online, dapat free delivery lagi. Weh, macam menarik naaaa :) Kalau rajin, eh baiklah tak payah cerita panjang. Nak bergegas keluar dan berjuang habis habisan.

Jumpa lagi.

Cheers!

winks&smiles!

No comments:

Post a Comment