Thursday, September 8, 2011

Entry paling gediks bulan ini!

Hahahahaha..

Okeh nak gelak dulu. Tadi kan, konon kononnye kan, ade lah sorang perempuan polos berhati suci iteww.. yang habis habisan tak mahu pakai swimming wear bagai. Tapi akhirnye, kepolosan nye itu tumpas akan kepada 'sale' yang tengah berlaku di sebuah mall petang tadi uolsss..

Sekarang baru ada mood nak bermandi manda :)


Maka perempuan yang polos itu telah nekad menarik balik kata katanye secara mutlak kerana telah terkesima akan ke-cute-tan baju dan barangan bermandi manda di situ. Dan akhirnye aktiviti membeli dan membelah apa yang patut telah berlaku secara tidak semena mena.

Tapi persoalannya...
  • Adekah perempuan polos itu mahu memakai swimming wear sedemikian rupa?
  • Bukan kah perempuan polos itu memakai hijab?
  • Bagaimana suami perempuan polos itu tiba tiba mengizinkan pula??

Jawapannye adelah ( mengikut turutan..)

1. Jangan risau. Eh sape yg risau? Ha ha. Bukan kah swimming wear itu buleh dipakai bersama inner? Jadi tidak sedikit pon cela akan dapat dilihat, melainkan kau rajin nak pegi selak sana sini lah kan.

2. Hijab adalah kewajipan di mana mana. Tanpa hijab terasa bagai sedang berbogel di mata dunia. Waahh! Sekurang kurangnye begitulah perempuan polos itu merasakannya sekarang. Maka tidak salah kalau kenakan hijab bersama swimming wear. Janji aurat tetap terpelihara kan..

3. Semestinye keizinan itu didatangi bersama dengan syarat syaratnye. Kalau tidak, jangan veerrangan lah kau nak memakai yer. Silap silap haribulan terus tak merasa aku berenang kat surfers paradise itu.

Eh, by the way..siapekah perempuan polos yang sangat berhati suci itew...? Siapekah??

Ha ha ha ha..


Kalau jawapan betul, sila beri hadiah pada diri sendiri. Sekian.

No comments:

Post a Comment