Thursday, December 1, 2011

Braces Diary : December


Kenalkan kawan baru saya, Power Chains yang paling power di dunia.


Mak aaih.

Ingatkan hari nih berganti bracket aje, rupanye baru masuk bulan kedua encik ortho sudah mahu men-pakaikan gigi saya dengan power chains ini. Apekah fungsinye? Ianye berfungsi untuk memberikan extra force kepada gigi kamu dan membuatkannye tidak sabar sabar untuk bergerak dengan cepat. Dan yang penting sekali adelah bertindak menutupi extra gap yang ada masa extraction dulu. Ingat tidak? Apekah mungkin kau lupa akan kerompangan mu itu. Ekceli sekrang sudah tidak jelas kelihatan pon. Saya juga sudah tidak lagi menjadi bahan ketawa oleh suami macam dulu dulu. Ha ha ha. Horror okeh horror sangat.

Jadi pagi tadi, ortho memasangkan powerchains itu di kiri kanan dan atas bawah. Dia cakap kita tunggu next month dan lihat progress macam mana. So far gigi dah banyak bergerak. Pheww. Balik rumah tak sempat nak bukak kasut dah rasa sengal umpama nak pijak orang kalau carik pasal masa nih, lepas makan bertambah tambah sengal yang luarbiasa lagi.

Bertabahlah demi kecantikan abadi yea nokz. Ayat nak sedapkan hati. Bukan apa, kalau aku cakap banyak pon dah tak guna.. terlajak perahu buleh diundur, terlajak perbuatan gatal nak berbraces tua tua cengini hambek lah kau padahnye.

Whoa oh, these chains on my teeeeeth
Are really killing me-e
Yeah..
(nyanyi dan joget kejap.. ewah ewah)

Menu semalam : Butter shrimps pasta. Shedaappp hoih.


Back on soft diet lah nampak gayanye minggu nih..Lupakan makanan yang lain.

Sadis.Sekian.

No comments:

Post a Comment