Saturday, March 3, 2012

Emosi Kacau


Malam Jumaat lepas ade lah buat sedikit kenduri bacaan doa selamat dan tahlil di rumah sebelum ibubapa berangkat nanti. Menu simple simple aje, itupon ditempah bukannye masak sendiri. Separuh di hantar ke masjid, yang lainnye makan makan kat rumah aje dengan sedara mara terdekat. Semua makan dengan gembira sambil puji puji makanan yang simple tetapi sedap di tekak masing masing..



Baik. It cerita best makanan sedap.Tapi yang tak bestnye saya hanya dapat rasa sedikit aje makanan sedap itu. Tak sampai dua sudu pon. Gulai daging jauh sekali dapat dicicah sewenang wenangnye macam dulu hokeh. Apesal pulak..??


Tadaaaa......!

Diarrhea, gastric dan pms yang melampau.

Makan ayam goreng di salah sebuah resto makanan segera di epot, lepas tu ape lagi macam nak ber-camping lah aku kat tandas. Nak salahkan ayam goreng ataupon sebab pms pon tak pasti sangat.

Semoga terampun segala dosa dosa kecilku dengan kesakitan ini. Dua hari yang menjadikan saya sangat lemau dan lunyai. Doctor cakap makan porridge kosong aje, dan minumlah engkau ORS itu banyak banyak. Haiish. Apelah naseb badan..

Kelemahan saya pada waktu dilanda kesakitan adelah, emosi dan hati pon menjadi sakit jugak. Kadang kadang tak terdaya dengan dugaan yang datang macam macam.

Sentiasa berdoa semoga Allah permudahkan segalanye untuk kami. Sesungguhnye Allah Maha Mengetahui.

Fighting has been enjoined upon you while it is hateful to you. But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not. Al Baqarah (216)


Selamat datang March. Please be good to me. Please :'(

No comments:

Post a Comment