Friday, March 16, 2012

Yeay for the new hair

Apekah?

Berambut panjang adelah sudah tidak relevan lagi pada aku. Hari ini setelah hampir satu setengah tahun menyimpan dengan sayang sepenuh jiwa, bakul dan raga, sambil disulami juga dengan rebonding 2x setahun, akhirnye rasa lega sebab dapat jugak rambut pendek idamanku setelah sekian lama.

Ekceli dari tahun lepas verrangan sangat nak potong pendek, tapi tak cukup kudrat dan kekuatan untuk melakukan itu. Ha ha

Tapi hari nih, aku memang nekad dan akhirnye........ Tadaaa... Takde sikit pun yang tinggal nak ditocangkan lagi.

-
-
-
-
-
-




dulu saya adelah begitu.. ewah ewah


kini saya adelah begini



You get what i mean..?


Balik rumah, bukak tudung dan si suami terus cakap, 'you look hottttttt!! hun!!


OMG.



Jadi sekali lagi aku ulangi


Berambut panjang adelah tidak relevan lagi di zaman ini


Cewaah giteww..



Ha ha ha



pesanan-penaja : Maaf lah, sebab perbuatan meng-huplod gambar rambut di sini adelah tidak di-ijinkan sang suami. Maka Posh adelah sumber yang paling sesuai buat masa sekarang. Harap maklum nokz. Hehh



winks&smiles!

No comments:

Post a Comment