Sunday, August 15, 2010

Banana Leaf ..

We had a very good banana leaf biryani at Nirvana, Bangsar during iftar semalam.. Tapi saya makan nasi putih jer.. sebab hari ni nak makan biryani lagi. We plan to go for berbuka at Tarbush, Starhill Gallery.. so lepas makan nanti, boleh la saya mencuci mata, jiwa dan raga! Pandai kan saya pilih tempat nak berbuka, 2 in 1. Ha ha ha..!!
Last year pun kiter dah penah berbuka kat situ, buffet dia ala ala mediterranean ...They only have this buffet during Ramadan and only in Starhill, kat Penang pun ala carte jer. Rasa rugi plak kalau tak pegi kan.. ( sebab kat starhill.. kalau kat tempat lain tak kisah sangat kot.?? Ha ha ) So we decided to rock this place again tonite! Hubby suka laa.. makanan tekak dia..


Banana leaf biryani @ Nirvana Bangsar..

Ni nasi saya.. saya makan quarter jer ..sebab ratah sotong dia yang crispy tu..

spicy fried squid


Chicken 65.. pun sedap..


Sempat lagi tapaw tepung pelita dekat bazar ramadan. .penyejuk tekak mesti ade kan..


Selamat berbuka semua..!

Cheers!!

2 comments:

  1. Bangsar kat mana ni? Dekat2 bazar ramadhan tu ke? Hubbby I tgk gambar makanan ni terus suruh tanya kat mana. Dia memang SUUUUUUUKA sgt makanan sebegini, totally opposite me.

    ReplyDelete
  2. doc, at the back of bangsar village jer..next to AmBank..parking susah skit, normally we parked inside BV. klu pegi nnt, u shud try squid, fish, chicken 65 and fried chicken.. ;)

    ReplyDelete