Wednesday, April 27, 2011

Let's curry today!

Helo Malaysia. Helo US. Helo UK.Helo Brunei

Apesal takde negara lain? Sebab ini berpandukan traffic blog saya sejak dua menjak.Terima kasih sebab sudi menyusahkan diri dan fikiran masing masing menyelami blog yang agak luar biasa berfaedah ini. Kahkahkahkah! Tak percaya? Cuba tahan bacaan anda untuk 5 tahun akan datang. Lagi bertambah luar biasa. Percaya aje lah. Jangan buang masa fikir lama lama.

Pendek kata, Am so glad :)

Okay Okay.

Tibe tibe tekak sangat teringin bagai, nak makan kari daging yang dimasak dengan ubi dan carrot banyak banyak. Tak dapat hadap masa lunch, petang sibuk aje saya menyelongkar fridge rumah sendiri ( takkan rumah kau pulak kan ) mencari bahan bahan yang dapat menghasilkan kari dengan bangganye. Karang boleh lah dicicah cicah manja dengan roti aje. Esok lusa baru bercadang mahu menghadap nasi. Cukup cukup lah nasi di dalam badan saya ini. Haiiihh.

Seperti biasa, kuah mesti lebih siket, buat santapan permaisuri jelita di malam malam buta sebelum beradu. Eh macam tak biasa kau.

dapat juga carik daging batang pinang di carefour, apa lagi.. makin menjadi jadi lah sedapnye. kahkahkah!


Hari nih rumah saya berbau kari daging. Sedap hoih sedap!!

Menu menu malas sampingan yang lain adelah pak choy soup dengan fishball dan yogurt salad sahaja. Cukuplah menu yang serba ringkas hari nih sebab bukan nak dimakan dengan nasi pon. Esok esok kalau mood rajin lain macam, saya nak masak nasi arab lah. Dah lama tak masak menu nih. Kena bukak kamus balik, mesti dah lupa laa.


Taza Kebab, Bayswater London. Kalau lah kat belakang rumah aje..Yumss!


winks&smiles!

No comments:

Post a Comment