Saturday, April 16, 2011

Saya dan dot dot


owh i missed my lelaki idaman. tunggu adinda pulang yer kekanda, cheh. macam la dia faham bahasa klasik penuh propaganda aku nih. kahkahkah!


rancangan menarik minggu hadapan yang akan ke udara di kaca notebook/ipad anda adelah :

1. saya dan nasi kandaq beratur yang perlu beratuq macam nak fengsan sebelum makan pon sampai fengsan.

2. saya dan pandan layer cake yang menyejukkan tonsils serta tubuh badan kekdahnye

3. saya dan seafood party. yess! dad nak pegi cari fresh seafood di kuala muda katanye. nak ketam baby blue please?

4. saya dan rendang pedas ayam yang mom masak untuk saya tapau bawa balik kl nanti

5. saya dan pulut durian dari perak. durian balik pulau tak berape nak uummph derr.

6. saya dan kuih cara yang gile manis macam muka saya jugak

7. saya dan nasi goreng pedas daging, bee chew yang dimakan dengan cili jeruk tah berapa minggu diaorang peram.

8. saya dan char koey teow tepi jalan, bajet low maintenance konon.

9. saya dan nasi lemak pasar makcik tua yang macam sombong tapi tak sombong.

10 saya dan mee goreng sotong yang gile pedas tapi tak perlu risau sebab kegilaan itu tak berapa serious.

11 saya dan eh, lagi berape hari aje tinggal sempat ke kau nak menghadap segala bagi cik puan ooi? sedih sebab tak cukup makanan. buleh gitu? ha ha ha


Mulai minggu hadapan sampailah bulan hadapan insyaallah, kebarangkalian untuk saya makan benda benda cengini adalah sangat tipis. Durian lagi lah kena halau jauh jauh. Sebab ape nak pantang macam mak nenek tetibe nih?


Heh heh. Selain untuk kurus, adelah sebab penyebab yang lain kan..


muah muah muah!

No comments:

Post a Comment