Friday, July 1, 2011

Day seven :)


Saya sangat terhutang budi dengan mereka ..


1. Last day of antibiotic. Yay. Lega sesangat. Bila tengok bakul ubat, dari awal bulan sampai akhir bulan June, macam tak percaya apa yang aku lalui. Banyak sungguh dugaan bulan lepas. Mudah mudahan ada hikmahnye. Walaupun sakit, namun hati saya tenang dan bahagia.

2. My first appointment after op. Stitches pun dah boley bukak hari neh. Alhamdulillah semua okay dan pulih seperti yang diinginkan. Walaupun badan masih rasa letih dan lemah, harap harap dapat cepat kembali segar bugar seperti sediakala. Yang penting, cik puan besar dah boley tenyeh lipstick MAC kembali nokz. Selain itu, saya juga sudah boley tilik muka sendiri kat mirror lama lama dan tidak fening fening lalat lagi.

3. L-Day. Two more to go :)Insyaallah, i can do it. Bring it on!

4. Dah boley mula berfikir fikir pasal persiapan ramadan, syawal. Oh ya, kami sudah pilih warna tema tahun neh.

5. Dapat makan curry mee kesukaan saya di Lil Penang.

6. Dapat drive kereta kesayangan saya semula. Mak aaihh macam nak lompat ke bintang. Gile lama tak drive. Terasa sangat ketidakupayaan diri masa tu.

7. Boley mandi manda lama lama dan bernyanyi nyanyi macam takde ape hal.

8. Dah boley pakai jegging semula. Ya Rabbi. Macam tak caya kau.

9. Masih berpantang manja manja walaupun selera makan dan semakin membesar.

10. I am so thankful today. Tak terucap dengan kata kata. Kasih sayang suami dan ibubapa sesungguhnya tidak pernah berbelah bagi untuk diri saya. Semoga Allah sentiasa merahmati mereka semua. I love them so much.

Baiklah. Nak berkemas kemas baju sekarang. Ke mana? Ade laa :)



winks&smiles!

No comments:

Post a Comment