Saturday, May 7, 2011

Red Velvet yay!

Oh red velvet, kamu sangat gorjes okeh!

Ini adelah kejadian pada satu petang di Pavillion. Eh lama aku tak men-sukat pavvy. Apelah maknanye hidup di kotaraya kalau tidak ke sini kan. Heh heh. Minggu nih saya telah mengisytiharkan pembelian groceries dan seangkatan dengannye haruslah di Mercato, sekian terima kasih. Gile mahal kau, padahal beli berape kerat aje barang dapur untuk stok seminggu. Tapi takpe, biar mahal asal bergaya. Kahkahkah. Sentap tidak?? Berani sentap.

Nih yang malas baca blog wifey nih. Mari log off kawan kawan.

Iklan tu iklan. Jangan ambil hati. Ambil berkat takpe.

Sebenarnye nak menulis pasal red velvet. Akhirnya dapat jugak rezeki tekak dan tummy saya nak merasa cake yang gorjes dan sedap ini. Bukan senang nak cari cake yang comel comel zaman sekarang, tambah pulak dimakan oleh wifey yang comel. Haalaamaak, wifey siapekah itu? Jawab dalam hati pon boley. Dapat pahala penuh jugak mudah mudahan. Larrikkkkk!

Creamy, sexy and yummy. Kalau nak rasa red velvet ini, rajin rajin lah membawa diri ke Slice of Heaven, Pavillion dan hadaplah ia sepuas hati kamu seperti perempuan di bawah ini.


Ini adelah contoh muka sangat puas hati setelah menghadap beberapa biji red velvet dengan bangganye.

Gemok? What gemok?

winks&smiles!

1 comment:

  1. Pretty face, we went to Pavillion for Moms' day dinner at Ben's just now. RV kat situ pun dah habis, meleleh air liur....

    ReplyDelete