Tuesday, May 31, 2011

Thank you life!

Terima kasih kehidupan. Terima kasih Tuhan.

Kerana memberikan kebahagiaan di dalam kehidupan saya selama 30 tahun di dunia ini. Alhamdulillah. Bersyukur. Sepanjang 30 tahun itu juga, saya dibesarkan dan dididik dengan penuh kasih sayang yang tidak berbelah bahagi oleh kedua ibubapa yang sentiasa mendoakan yang terbaik untuk diri saya. Di dalam masa yang sama, saya telah dikurniakan seorang lelaki sebagai suami yang paling sempurna di mata saya. Banyaknya kalau nak dikira kebahagiaan itu. Jadi, ini mendorong saya untuk tidak membilang kesedihan yang pernah saya lalui. Semuanya hanyalah duniawi semata mata. Kan?


Yang paling membuat saya bahagia, di hari ini saya sekali lagi diberi peluang oleh Allah SWT untuk bersama sama meraikan dengan orang orang yang paling saya sayang dan bermakna di dalam kehidupan saya. Ya Allah. Gembiranya.


the birthday eve. Starhill Gallery.

Tiada party besar besaran. Memang tidak pernah ader di dalam kamus kehidupan saya dan suami pon sebenarnya. Ha ha ha. Cukup lah sekadar menyambut bersama keluarga seperti setiap tahun. Saya rasa lebih bermakna dan dihargai disamping mereka.

Saya yang pilih warna tema tahun ini. Royal-White. Kononnye masih feeling-feeling perkahwinan diraja nokz. Kah kah kah. Eh ekceli setiap tahun saya aje yang memilih warna tema mengikut mood dan kehendak peribadi. Orang lain jangan harap dapat masuk campur.


wifey yang polos. kah kah kah. Tak tahan bukan? kah kah kah


Kami telah sepakat memilih starhill gallery untuk menjadi saksi kedewasaan saya pada hari itu. Eh lamanye tak datang sini, kali terakhir masa buffet bulan puasa tahun lepas.

sangat suka akan sheesh kebabs. Yang lain lain pon menjadi kesukaan saya jugak. Eh macam lah tak biasa kan. ha ha.

Makan sampai lemau.


Saya tidak sangka akan diberi hadiah hadiah lagi. Memandangkan ade hadiah masa dibeli di UK dulu pon masih belum saya buka. Lagipun, bila usia dah semakin meningkat, saya menjadi kurang teruja untuk menyambut hari lahir dan meminta hadiah untuk diri sendiri. Apekah itu tanda tanda penuaan ? Kurang pasti. Tapi seperti biasa, mereka mereka ini tidak pernah lupa untuk memeriahkan hari saya. Jadi, saya bertukar menjadi perempuan gediks yang teruja secara tiba tiba. Kah kah kah. Boley gitu?

Thank you bee. Thank you mom. Thank you dad :D

Oh ya, selain selain itu.. saya mempuanyai satu lagi kezutan yang mengkezutkan. Apekah?? Apekah?? Propa sangatlah kau...


Jeng je jeng!!!!!! thank you suami. thank youuuuuuuuuuuuuuuuu! macam mana lah aku tak terlebey lebey sayang. kan. kan. kan. angau!


Insyaallah. Jumpa di lain siaran. Perlu berkejar ke Ikea bersama ibubapa. Tanggungjawab besar perlu didahului kan ;)

Cheers semua.


winks&smiles!

4 comments:

  1. seronok tgk awak.alhamdullilah bahagia selalu,kebahagian itulah yang kita cari bagi seorang isteri disamping suami...saya selalu baca kisah awak,....sayang betul suami awak kat awak...bertuah badan....saya doakan semoga awak bahagia selalu dan murah rezeki...jumpa lagi

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah sya...happy for you....best tgk kwn2 bahagia disamping mereka yg disygi...pray for you dear...may Allah bless you always... :)

    ReplyDelete