Sunday, August 28, 2011

عيد مبارك

Syawal 2010

Selamat hari raya kepada seluruh muslimin dan muslimat yang dirahmati Allah. Diharap Syawal kali ini memberi seribu warna kegembiraan dan kenikmatan buat semua. Semoga segala amalan dan ibadah kita di bulan Ramadan kali ini diterima oleh Allah swt hendaknya. Mari sama sama meraikan lebaran dengan penuh kesyukuran.

Itu ucapan skema.

Sekarang ucapan yang kurang skema pulak.


Heh heh.

Haloo uols, cik puan besar nak ucapkan Eid Mubarak kepada semua di mana saje yang menyambut Aidilfitri. Maafkan sekiranya ada tersalah dan terkasar bahasa, tercarut lebih dan kurang, terkeji kadang kadang.. ha ha, sangat sangat lah tidak disengajakan. Anggap aje lah entry sebegitu adelah sekadar hiburan berprofil tinggi semata mata. Nampak aje kegediks-kan terlampau kenkadang tuh, tapi dalam hati tetap suci uolss... Ha ha.

Ramadan yang mulia pasti akan dirindui selalu, kalau diizinkanNya insyaallah akan bertemu lagi tahun hadapan. Syawal yang bakal menjelang tiba diharap membawa kenangan yang terindah di dalam hidup kita semua.

Jangan sedih sedih, hapuslah air matamu bagi yang terpaksa berkirja di pagi raya, berjauhan dengan family, yang berada di perantauan, yang terpaksa balik rumah mertua dulu.. ha ha yang takde size kasut raya dan seangkatan dengannya lah, chillax chillax okay. Semua tuh duniawi semata mata, hahahaha kalau kena batang hidung sendiri baru padan muka kan? Gurau tu gurau. Walau di mana sahaja syawal disambut kali ini, semoga bersederhana selalu dan berhati hati di jalan raya okies. Ingatlah orang orang yang tersayang!


Selamat Hari Raya Aidilfitri dan kami sekeluarga, Maaf Zahir & Batin!


Penang, 23:53 (baru lepas menganyam daun palas untuk buat ketupat esok hari. cheh.. )

No comments:

Post a Comment