Thursday, August 11, 2011

Nasi arab mood Ostolia

Thank you Dr Nicole ( bukan nama sebenar ) for this yummylicious recipe. Setiap kali masak dan makan, mesti akan keluar nama doc. Ha ha. Sangat comel. Cuma tak pernah masak lagi dengan lamb. Nanti nanti lah bila mood rajin luarbiasa datang lagi, akan ku melawat wet market ttdi itu untuk mencari daging kambing. Mesti hubby akan terkesima kalau dengar saya sebut wet market di pagi hari plus weekend.


Maka makan lah kami berdua duaan pada iftar semalam :)

My first round.. laaaa sejemput aje nasi? Heh heh

And the second round.. taadaaaaa

Wajib ade. Takkan nak buat sambal belacan pulak kot

Simple yogurt cucumber salad


Encik suami telah pulang dari embassy tadi, dan dapat lah kami visa untuk setahun. Maknenya nanti kalau mood rasa down buleh senang senang ler pegi mendamaikan jiwa raga di ostolia ek? Ha ha ha ha. Nak paanggg sangat kan.

Walaupon idea asal sepatutnye pegi 18/08, tapi memandangkan bulan puasa maka tak sesuailah berjalan jauh dan berholly-moon bagai. Sebab tu kiter pegi sambut raya kat sana aje. Cheh. Raya di rantau sangat kan. Lepas balik penang, kite balik Aussie pulak. Wah sangat berbaur klasik nokz. Macam best aje. ^__________^

Hari nih iftar di luar . Cik puan besaq tengah goyang kaki dan sudah mula bermimpi berkejar kejaran dengan kangaroo. Ker kangaroo yang mengejar hakuu?? Hahahahahah.


Sekian. Terima kasih daun keladi, kalau tak boring esok singgah lagi :)


winks&smile!

2 comments:

  1. wahh cik puan besar nak g main ngan kanggaroo ye...best arrr....

    ReplyDelete