Monday, August 15, 2011

Iftar day 14

Ini adelah entry yang kurang hala tuju tapi lebih ke arah mengkecur kan air liur diri sendiri di tengahari yang hening ini. Ooh la la selamat menghadap nokz.


tempat santek, makan sedap, keluar aje buleh shopping raya terus. Eh kegemaran cik puan sangat okeh.

Lamb meatballs yang super best! Saya cicah dengan cheese pita berkali kali. Lepas terasa boring, ratah cengitu aje. Lepas boring lagi, saya akan men-makan dengan biryani pulak :)

Suka nasi arab? Suka kambing arab, eh ape kau merapu neh? Ha ha. Makan lah sepuas hati uols. Tulang rusuk kambing pon kau buleh hadap macam tiada hari esok lagi.

Sheeh kebabs. Apesal sedap sangat neh? Hubby suka lah makanan tekak dia :)

Tak ingat nama che adik neh

Chicken biryani pon ade jugak menampilkan diri

Banyak lagi makanan sedap sedap kat sini. Buffet yang tidak akan dilepaskan tiap tiap tahun di bulan puase maklum lah masing masing kan pemakan tegar middle east cuisine neh. Lepas makan jangan lupa minum mint tea dia eh, sebab engkau akan menjadi segar bugar sampai timbul rasa kasih sayang yang melimpah ruah. Atau pon buleh jugak cuba yang perempuan jelita malaya (kau ade..?) di bawah ini sedang pegang..... Heh heh heh

Ade berani lepas berbuka....?

Hari ini aku akan menjadi sepi dan sendiri kerana suami terpaksa bertugas di perbatasan. Cheh. Apesal rasa macam bersuamikan army yang sedang berjuang menentang pengganas pulak neh?? Hahahahaha. Emosi tak stabil okeh tapi aku redha. Hahahahaha.

Suami balik lewat dua jam pon terus menjadi kecoh. First time berbuka puasa sensorang. Sadis nokz. Menu pon macam sadis sadis aje.

1. Sambal telor
2. Baby bilis goreng cili padi


Wahai suami dambaan hati idaman qolbu, esok lusa mesti makan luar...!!!!!!!!


winks&smiles!

No comments:

Post a Comment