Friday, June 1, 2012

From Kingston with love

With love aje memanjang kan engkau. Terus sentap kalau bukak belog dia ini tau. Gurau tu, gurau.

Okay ekceli kelmarin i akhirnye sudah pergi ke Kingston yang diaorang cakap banyak fos. Yeah yeah Kingston Upon Thames itu lah nokz.. 

Omaigod, jejak aje kaki aje terus nampak Primark lagi. Beli satu summer dress ( lagi ), pastu hobo summer bag aje. Itu pon tak dan nak naik second floor sebab the other half dah ugut kalau luggage tak cukup nak isi barang i, dia nak tinggal aje i kat sini. Ecececeh.. apa punya ugutan derr. Kecik tapak tangan, Oxford Circus aku tadahkan nokz. Ha ha ha. Berani tinggal lah, kang tak cukup tanah nak bayaq bill card plastic itu. Hahahahahaha.

Pastu terus dia tarik balik ugutan macam tu, dan tukar kepada i kena bayar apa yang nak beli sepanjang kat sini sebelum balik KL. Haaaa..itu memang menakutkan. Lepas bayar, terus kami cabut keluar dari Primark. Sedih. Hati ku masih tertinggal separuh kat situ sebab tak sempat tawaf lagi dua tingkat. Diaorang cakap Primark kat sini jauh lagi murah dari Oxford, maklumlah jauh dari bandar. Oh begitu, lain kali tahu lah aku. Heh ;)

Seberang jalan, penuh dengan fos. Dari kasut, handbag, perfume, baju jangan cakap lah. Sekarang dah nak masuk summer, kira sangat sesuai lah dengan aku punya taste. Ekceli, summer ke spring ke, takde masalah sangat pon. Buleh aje aku pakai, sebab short dress diaorang sumanye aku pakai dengan jeans. Pon sweet jugak ape :)

Sekali tengok dia ini ala ala Harbour Town yang dekat Gold Coast tu, cuma sedikit besar dari sana. 





Murah lah dari kat Malaysia, walaupon nak datang sampai ke UK nak shopping pon hazab lah jugak dengan jetlag bagai kan. Tapi berbaloi kot.. Hubby banyak beli barang dia kat sini..



Nampak kecik tak aku? Sekali posing suma phone booths tunggang langgang uolsss... Hahahahaaa



Dan aku beli ini aje :)


Insyaallah hari Isnin kita akan bernafas di GMT yang sama :)


-Love, Sash!

No comments:

Post a Comment