Wednesday, June 13, 2012

Rindu-Ttc-Makan


Next stop kah? hahahahahaha Confirmed aku larik tak cukup tanah kena kejar dengan laki sendirik. Oh NYC, bila lah kita dapat bercanda di kota cintamu itu? Gigihkan cik puan besaq dok pegang timeout new york. Masa nih dekat books dept Harrods Knightsbridge, nak carik buku Zita West asalnye, ternampak buku pink itu terus menonong aku pegi mendapatkan kekasih dambaan hati. Memang angau tahap gila nak pegi gara gara kawan aku dah sampai, maka haruslah aku panas kaki tangan nak pegi jugak tak semena mena. Angau lah engkau sensorang, The Other Half dah cakap kalau nak pegi pon dia nak bawak anak anak jugak. Terus lah aku rasa macam nak terberanak malam tu jugak demi kota new york. Hahahahaha. Overrr letteww..


Rindu suami.

Hari ini The Other Half terpaksa meninggalkan saya terkontang kanting sendirian. Cheh cheh. Banyak cantik ayat engkau. Ha ha. Sangat sedih hokek. Bukan kena tinggal dekat dekat,  ini kena tinggal jauh jauh pulak tu. Berlainan benua lah kiranye. Malas nak sebut kelak nanti akan menambahkan rindu yang menggunung everest ini. Faktor kedua malas nak sebut adelah akan menyebabkan rasa kerugian pada diri sendiri kerana aku tak dapat ikut. Hahahaha, Kalau bukan sebab baru balik London minggu yang lepas lepas itu, mesti aku dah mengekor sama kan. Lalu aku menjadi tamak. Astagfirullah apa aku tengah buat nih.

Dan faktor faktor ekonomi jugak adelah turut serta :) Nak korek tabung pon dah tak rupa tabung sebab dah kering kontang kegersangan gitu. Ha ha. Bukannye dekat, jauh nak mampuih dengar harga flight ticket pon buleh rasa nak pingsan berkali kali.

The Other Half akan menjadi sangat busy sepanjang tahun ini sehinggalah 2015 untuk project terbaru mereka.  Nak keluar dinner dengan dia pon kena cari slot yang free awal seminggu dah macam mengalahkan pak menteri. Tapi aku dah biasa begitu, lumrah lah bersuamikan orang minyak. Eh apesal macam ngeri pulak sebut ayat cengitu kan. Memang selalu ditinggalkan, tapi macam selalu jugak aku mengekor habis habisan. Okay fine fine ,aku adelah addicted dengan dia ini, sehari tak tengok pon aku tak senang duduk.

Bee, i missed you a lot! 

Tapi walau macam mana pon kami dah siap plan kurang kurang pon untuk 3 bulan akan datang demi project kami berdua jugak, baby (s)-business lah apa lagi yang berkepentingan mengatasi segala gala gitew.

Insyaallah mudah mudahan dipermudahkan semuanya. Harap harap perancangan berjalan lancar tak tertunda lama lama. Sekali lagi, kita hanya merancang Allah jua yang Maha Mengetahui dan mempunyai perancaganNya yang sendiri. Sama sama doa yang baik baik okay :)


Mom masak lemak cili padi ketam tadi. I makan sikit aje sebab hati terkenang kenang sang suami. Aku ini kalau baru baru berjauhan mula lah drama air mata. Esok esok okay lah. Tambah tambah lagi  memang esok mom nak masak mee bandung udang oh wow!, memang bertambah okay lah aku jawabnye. Hahahahaa



nak tido sambil peluk baju suami lah.  sobsob!



lagu latarbelakang entry ini adelah : California King Bed, Rihanna.. hahahaha sesuatttuuu sangat kan engkau.



4 comments:

  1. Sash, i slalu buat (tido peluk baju hubby) ngeee.... sungguh memahami perasaan u... By the way, wish u all the best dear! Insya Allah, moga diIzinkan Nya... :-)

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha.. ade jugak gang. Tak dapat orang dia, baju ade bau bau pon jadik lah kan. Payah lah klu angau cengini.

    Thank you dahhlingg! Awak pun sama :))

    ReplyDelete
  3. Sash...i penah mengalami angau cmtu gak masa baru2 kawin n idup berjauhan...dpt bau baju pun jadi lah.. :P...nway mr bee u pegi mn?

    ReplyDelete
  4. Kaannn.. mengalahkan orang baru berchenta. Dia di benua eropah. Saya masih di asia. Monday balik la.. saje nak banyak bunyik jugak. Ha ha ha ha

    ReplyDelete