Sunday, January 2, 2011

Halo si manis 2011.

Selamat tahun baru semua. Klcc di malam raya eh silap, malam 2011 dari kacamata seorang wifey yang sedang mengintai manja dari tirai kamar.. kau ada? ha ha ;)



Maaf saya sangat busy. Sila tinggalkan pesanan jika perlu.

Ececeh!!.. banyak cantik kau cik puan, macam lah ramai sangat yang rajin nak menghadap blog kau saban hari kan. Sudah takde maknanye nak berpesan bagai okeh. Cepat pulang ke pangkal jalan.


Tapi betul, sebenarnye saya amatlah busy menghabiskan masa bersama sama orang yang paling saya sayaaaang. Sampai nak hadap notebook ni pon takde masa nokz. Bawa ibubapa berjalan sana sini, makan makan, sembang sembang, gelak gelak guling guling, purak purak merajuk, pastu ugut ugut manja, hey..melampau!! .. seronoknye, tuhan aje yang tahu. Hubby pulak off dari last week, menjadikan kegembiraan wifey menjadi sangatlah lengkap akhirnya.

Perlukah ciri ciri peace no war itu cik puan ?? -drama kejap-


Baiklah, ini aje yang termampu untuk entry kali ini. Nampak tak, betapa busy nye saya bukan..?? Entry pun sudah tidak ketahuan. Esok kiter sambung lagi kalau idea merapu menjadi sangat terdesak dan sukar dibendung. Ha ha ha.


Sila lah rindukan saya buat sementara waktu ini.


Selamat datang 2011. Saya sangat gembira!! :D

xoxo
winks&smiles!

1 comment:

  1. lama baru nak tulis ya. Btw, beautiful view fr ur hse. Mine dulu nampaklah, sekarang (blame the neighbouring phase 4) kena tgk dr balcony tgkt atas.

    ReplyDelete