Sunday, January 9, 2011

Hari yang so-so

1. Lunch kat Homst TTDI. Gile teringin nak makan chinese muslim cuisine dah lama. Walaupun tak se-best macam Bee Chew tapi okay lah kan dari tak merasa langsung. So tak payah nak bising bising dah lepas nih. ;)

2. Me-nengok movie Meet The Parents Lil Forkers. Memang melampau kelakar sampai berguling guling kitaorang gelak, eh tipu takdenya sampai guling guling pun. Suka tengok muka poyo Ben Stiller sebenarnye. Ada ke artis malaysia macam tuh? Takde pun takpe, sebab tak berminat langsung. Nak kira dengan jari pun rasanya takde kot. Sorry guys, saya adalah perempuan bercitarasa tinggi bila berkaitan hiburan dan segala galanye lah. Muahahahaha!

3. Membeli macam mak mak orang di Carefour lagi. Minggu nih saya bercita cita ingin memasak masak lemak cili padi, asam pedas, soup dan nasi biryani. Lets see samada tercapai tak misi dan visi saya yang mulia itu. Hubby banyak buat keje dari rumah minggu nih. Saya pun tumpang sekaki bergumbira sana sini. Yay.

4.Sangat tak sabar dan mengira hari nak 'menyambut raya cina' di penang. Mana sama raya di kampung halaman dengan di kota metropolitan. Tak gitu cik gayah? ha ha. Apsal masuk citer cik gayah dalam entry aku ni. Eh,tak paham.

5. Sedang berusaha mencara Salonpas dengan serious-nye untuk ditampal di kepala yang tiba tiba menjadi pening tanpa dipinta dan pada masa yang sama tengah menaip entry yang tak penting sangat pon. Sangat multitasking kan? * sambil menari inang jugak nih* kahkahkah!! Caya tak??

6. AJL malam nih membuatkan saya menjadi serabut jiwa raga. Ternyata ini lah sebenar pucanya sakit kepala. Tolong la tukar channel sebelum aku bakar tv tu karang. Muka masing masing menyanyi sedih pilu aje kat pentas tu. Adoii mak. Sangat tak taste okeh!

Maaf la tiba tiba mood blogger menjadi tak keruan. Hormone tak berapa nak betul lately. Baik log out aje.


kalau dapat makan eskrim terus cikpuan bertukar menjadi ala ala perempuan suci gitu.. ha ha ha



Sudah. Entry tamat.

No comments:

Post a Comment